torsdag 26. juni 2014

Planlegging av innkjøp

Det er jaggu mye man "må ha" på en hytte... ;)

Jeg surfer meg gjennom ene møbelsiden etter den andre, og søker etter inspirasjon på andre blogger. Man danner seg raskt et "bilde" på hva man vil ha, hvilke stil man ønsker, fargenyanser etc.

Jeg synes det er veldig gøy, men - det er faktisk "vanskeligere" enn jeg trodde. Nå har jeg muligheten til å få alt som jeg vil, så da merker jeg at jeg har høye forventninger til at jeg skal finne møbler som har "alt", det skal matche, harmonere med farger, tresorter, stil, være av god kvalitet, passe inn mtp størrelse, være passe hyttete og passe moderne, være møbler man kan like i mange år. Og ikke minst, pris!

Feks Slettvoll har jo en fantastisk hyttestil (men det koster...), men med det som inspirasjon kan man finne mye bra på Ikea, Bohus etc.  :)

Noen møbelbilder og inspirasjonsbilder som de fleste som er interessert i hytte sikkert har sett flere ganger før :)








  

  






2 kommentarer:

  1. Slettvoll "sin hytte" er bare det lekreste som finnes :-) Men synd prisene også er deretter :-/ Kanskje en gang???? ;-) Men vi koser oss veldig på hytta selv uten Slettvoll møbler da :-)

    SvarSlett
  2. Helt enig, kanskje en gang ;) Det er jo laaangt i fra møblene som er det viktigste på hytta, men akkurat i denne fasen, når man uansett er midt oppi "jungelen" av innkjøp som skal gjøres, så er det ikke til å unngå å sitte å drømme litt om møblene derfra ;) Men som sagt - bruke det som inspirasjon, så finner man mye bra i samme stil, som er mye rimeligere:)

    SvarSlett